reklama

10 mesiacov

Láska, pamätáš sa ešte na to, keď sme sa prvýkrát stretli? Vieš, vtedy minulý rok v decembri na „mierku“. Meškal som, ja viem. Videl som Ťa už z diaľky ako nervózne prekračuješ z nohy na nohu a ťukáš čosi do telefónu. Bola si celá premrznutá a prvá veta, ktorú si mi povedala, keď som podišiel k Tebe, bola: „Tak za toto ma pozveš na čajík“. No nepovedala si to ako výčitku. V Tvojej tvári som videl, že neľutuješ ani minútu toho nekonečného čakania. A verím, že to neľutuješ ani dnes...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Ten čajík máš u mňa doteraz a na ďalšie stretnutia si meškala spravidla Ty;-). Náš prvý spoločný večer bol, tak, ako aj tie nasledujúce, nádherný. Bol som taký šťastný, plný očakávaní, myslel som, že také množstvo prekrásnych pocitov neunesiem. Mali aspoň tonu! Od nášho prvého stretnutia prešlo krásnych 10 mesiacov. Odvtedy každé moje ráno začína a každý večer končí myšlienkou na Teba. Za ten čas sa toho udialo strašne veľa a na všetko si určite ani jeden z nás nepamätá. No na niektoré veci sa zabudnúť nedá. Vždy si budem pamätať na našu prvú nesmelú pusu pri Dunaji a ďalšiu v kine, či u nás vo výťahu, na prvé „lúbim Ťa, Duško“, na prvý nežný dotyk, ktorý cítim hádam doteraz. Neverila by si, ale veľmi často na toto všetko myslím. Možno je to hlúposť, no mne to robí radosť:-).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A vieš, čo je na tom celom najkrajšie, Láska? Že vždy, keď keď sa pohádame, o chvíľočku som pre Teba opäť Tvoj macko a Ty moja Láska:-).

Dušan Kačán

Dušan Kačán

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu