reklama

Navždy sa zachová v pamäti stužková

Je len pár okamihov v živote jedného človeka, ktoré smie zažiť len raz. Možno práve to robí tie udalosti takými výnimočnými. Stali sa a už sa viac nezopakujú. Nikdy. Poviem vám, mňa to aj trošku mrzí. Keď tak totiž premýšľam, väčšinou ide o okamihy veľmi príjemné a často sú sprevádzané neskutočnou dávkou emócií. Aj keď možno nie práve v tej konkrétnej chvíli, no s odstupom času určite.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Asi ťažko si niekto z nás spomína na svoje prvé slová, prvé krôčiky a pády na koberec. Ale na to ostatné, čo nasledovalo potom, možno len ťažko zabudnúť. Matne si spomínam na roky strávené v škôlke. Viem, že to bolo nádherné bezstarostné obdobie. Vtedy ma trápilo len to, ako dosiahnuť, aby mi mamina kúpila vysnívaný „angličák“, ktorý som videl vo výklade alebo že po večerníčku, ktorý trval tak neskutočne krátko, treba ísť nekompromisne spať. Doteraz si pamätám na pesničku, ktorú spieval macko Uško, keď sa lúčil s deťmi a prial im dobrú noc, vždy som sa pri nej rozplakal. Keď som tento piatok predchádzal za sprievodu slávnostnej hudby pred mojich rodičov a učiteľov, myslel som práve na tieto momenty. Ako sa za neuveriteľne krátky čas z toho malého modrookého blonďavého anjelika s tenunkým hláskom stal urastený drzý čertisko, síce stále blonďavý a pekný;-). V tej chvíli som si uvedomil, že život plynie naozaj strašne rýchlo. Veď len nedávno som skladal svoju prvú ťažkú skúšku v laviciach gymnázia. Tak veľmi som sa tam chcel dostať... Nasledoval strih, štyri krásne roky a teraz tu stojím pred vami. Je to zvláštny pocit. Ale tak krásny. Slávnostný. Neopakovateľný. Prvý a zároveň posledný. Darmo. Kto nezažil, nepochopí:-).

Dušan Kačán

Dušan Kačán

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu